Skip to main content

e-genius CRM

ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σκοπός της εφαρμογής είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο καταχώρησης πελατών ή πιθανών πελατών σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που τους αφορούν.

Βρίσκει εφαρμογή σε όλους τους κλάδους και δίνει την δυνατότητα να οργανώσει την πληροφορία για τους πελάτες. Συνεπώς να λειτουργήσει πιο άμεσα και πιο ποιοτικά εξασφαλίζοντας μείωση χρόνου και αύξηση πωλήσεων για μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση.

Η εφαρμογή συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες και τα αρχεία των πελατών της επιχείρησής σας σε μία ενιαία, λειτουργική βάση δεδομένων.

Από στοιχεία επαφών, ενέργειες μάρκετινγκ, προσφορές, τιμολόγια και δεδομένα πωλήσεων, έως σχόλια και αιτήματα υποστήριξης, έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να κατανοήσετε καλύτερα τους υφιστάμενους, αλλά και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας, θέτοντας τις βάσεις για την αποδοτικότερη καθημερινή της λειτουργία.

Το πρόγραμμα προσφέρει πλήρη εικόνα για την εξέλιξη όλων των πελατειακών σχέσεων, επιτρέποντάς σας να λαμβάνετε έγκαιρα τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη, βασιζόμενοι κάθε φορά, σε πραγματικά δεδομένα.

Αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του συστήματος, οι άνθρωποι της επιχείρησής σας είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις τάσεις στην αγορά και να στοχεύουν με τα κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες, τους κατάλληλους πελάτες.

Εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και με δυνατότητα προσαρμογής στις ιδιαίτερες απαιτήσεις λειτουργίας κάθε επιχείρησης, το πρόγραμμα βοηθάει όλα τα στελέχη που συναναστρέφονται καθημερινά με πελάτες, να εργάζονται πιο γρήγορα, έξυπνα και αποδοτικά, αποφεύγοντας την αλληλοεπικάλυψη εργασιών.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Το λογισμικό CRM συγκεντρώνει τα δεδομένα των πελατών σας, ώστε όλοι στην εταιρεία σας να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται από μία πλατφόρμα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Αναζητήστε διευθύνσεις email πελατών, αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις αλληλογραφίας, ιστότοπους και λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αναφέρετε τη διάρκεια των σχέσεων με τους πελάτες, το ιστορικό αγορών και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν την επιχείρησή σας.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις μέσω email, τηλεφωνικών κλήσεων, διαδικτυακών συνομιλιών και tickets υποστήριξης πελατών.

ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΩΝ

Αρχειοθέτηση των παραγγελιών για πρόσβαση από όλους τους χρήστες

ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ

Το CRM αυτοματοποιεί πολλές επαναλαμβανόμενες εργασίες των διαχειριστών, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να ξοδεύει λιγότερο χρόνο πληκτρολόγησης και περισσότερο χρόνο στις πώλησεις.

Το CRM σας βοηθά επίσης να δημιουργήσετε μια τυποποιημένη διαδικασία πώλησης, η οποία δίνει στην ομάδα σας έναν "οδικό" χάρτη που συμβάλλει στη μείωση της διάρκειας του κύκλου πώλησης.

Βελτιώνετε συνεχώς τις μεθόδους πωλήσεών σας

Μέσω της διαδικασίας πωλήσεων, παρέχονται δεδομένα τα οποία βοηθούν την ομάδα να επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση προβλημάτων και να εστιάσει στις δραστηριότητες που αποφέρουν περισσότερα έσοδα. 

Προβλέψτε με ακρίβεια τις πωλήσεις σας

Η ακριβέστερη προσέγγιση των ποσοστών επιτυχημένων προσφορών, επιτρέπει στους υπεύθυνους πωλήσεων να προβλέπουν αξιόπιστα πόσες πωλήσεις θα κλείσει η ομάδα τους από έναν συγκεκριμένο αριθμό δυνητικών πελατών και να θέσει ρεαλιστικούς στόχους εσόδων.

Αποκτήσετε ταχύτητα και ευελιξία

Αποκτήστε μια ρουτίνα πωλήσεων η οποία θα καθοδηγεί του πωλητές σας, ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε κάθε στάδιο της πώλησης με αποτελεσματικότητα.

Παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία πελατών

Αποκτήστε μια διαδικασία πωλήσεων η οποία διασφαλίζει ότι οι πωλητές δεν θα προωθούν την πώληση έως ότου ο αγοραστής να είναι έτοιμος να προχωρήσει και ο πελάτης σας εξυπηρετείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Τα δεδομένα CRM σας βοηθούν επίσης να προβλέψετε τις ανάγκες των πελατών σας, αλλά και να ανατρέξετε στο ιστορικό τους, προτού επικοινωνήσουν μαζί σας και η ομάδα υποστήριξής σας μπορεί να διατηρήσει τους πελάτες σας ευχαριστημένους επιλύοντας τα προβλήματά τους μόλις εμφανιστούν.

Λειτουργίες CRM με μια ματιά

  • Αυτοματοποίηση προώθησης πωλήσεων.

    Αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών με σκοπό την υποστήριξη του marketing.

  • Αυτοματοποίηση δύναμης πωλήσεων.

    Τα εργαλεία αυτοματοποίησης των πωλήσεων παρακολουθούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και αυτοματοποιούν ορισμένες επιχειρηματικές λειτουργίες του κύκλου πωλήσεων που είναι απαραίτητες για την παρακολούθηση δυνητικών πελατών, την απόκτηση νέων πελατών και την οικοδόμηση της πίστης των πελατών.

  • Αυτοματοποίηση ροής εργασιών.

    Τα συστήματα CRM βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες με τον εξορθολογισμό του εγκόσμιου φόρτου εργασίας, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν σε δημιουργικές και πιο υψηλού επιπέδου εργασίες.

  • Διαχείριση έργου.

    To CRM περιλαμβάνει λειτουργίες που βοηθά τους χρήστες να παρακολουθούν τις λεπτομέρειες του έργου πελάτη, όπως στόχους, στρατηγική ευθυγράμμιση, διαδικασίες, διαχείριση κινδύνου και πρόοδο.

  • Διαχείριση Εργασιών.

    To CRM περιλαμβάνει λειτουργίες που βοηθά τους χρήστες να παρακολουθούν τις λεπτομέρειες των εργασιών τους.

  • Διαχείριση Προσώπων – Επαφών.

    Ημερολογιακή απεικόνιση υπενθυμίσεων, ραντεβού, υποχρεώσεις, παραδόσεις κ.τ.λ. Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Ομάδες Προσώπων, Δικαιώματα, Ενέργειες Προσώπων – Εντολές – Εκτέλεση, Οικονομικά στοιχεία Προσώπων κ.α αλλά και επιπλέον δυνατότητες όπως Σχέσεις, Ενέργειες & Συμβάντα Προσώπων, Εορτολόγιο κ.α

  • Διαχείριση Ημερολογίου

    Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Εντολές – Ενέργειες – Ολοκλήρωση αλλά και επιπλέον δυνατότητες σε συνημμένα Είδη – Υπηρεσίες κ.α.

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο ενημερώτικό μας δελτίο
Κάνουμε αποστολή μόνο όταν υπάρχει κάτι σημαντικό!

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.