Κλείσιμο
Αν είσαστε συνδρομητής σε κάποια από της εφαρμογές της e-genius, τότε μπορείτε να υποβάλλετε τα ερωτήματά σας άμεσα στην τεχνική μας υποστήριξη.
Είσοδος Πελατών
Τεχνική Υποστήριξη: Νέα On Line Υπηρεσία από την e-genius PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 29 Νοέμβριος 2006 13:46
Η e-genius στην προσπάθειά της να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους συνδρομητές των προγραμμάτων της δημιούργησε μία νέα On Line υπηρεσία, τα Ερωτήματα Πελατών.
Η e-genius στην προσπάθειά της να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους συνδρομητές των προγραμμάτων της δημιούργησε μία νέα On Line υπηρεσία, τα Ερωτήματα Πελατών.

  

  • Πως Λειτουργεί:

Όλοι οι συνδρομητές των προγραμάτων της e-genius, θα λάβουν στο e-mail που μας έχουν δηλώσει ένα μήνυμα που θα περιέχει το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό τους για να έχουν πρόσβαση στην κατηγορία "Ερωτήματα Πελατών" που έχουμε ανοίξει στην κεντρική σελίδα της e-genius.

Πατώντας πάνω σε αυτό το Link, ανοίγει ένα νέο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιεί ο πελάτης κι εκεί μπορεί να εισάγει το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό που έχει λάβει στο e-mail του.

Προσοχή! Προτείνουμε σε όλους τους Πελάτες μας να αλλάξουν τον κωδικό τους μετά την πρώτη τους είσοδο στο σύστημα. Αυτό μπορεί να γίνει πατώντας επάνω δεξιά το Link "Οι Ρυθμίσεις μου". Εκεί ο Πελάτης εισάγει στο πεδίο "Παλιός Κωδικός" τον κωδικό που είχε λάβει στο e-mail του και στα πεδία "Νέος Κωδικός" και "Επιβεβαίωση Κωδικού" τον νέο κωδικό που επιθυμεί.

Προσοχή! Σημειώστε κάπου τον κωδικό σας για να μην τον ξεχάσετε.

Επίσης πατώντας στο Πεδίο "Οι Ρυθμίσεις μου" ο Πελάτης μπορεί να δει και πότε λήγει το συμβόλαιο υποστήριξής του.

Τα μενού που έχει στην διάθεσή του ο Πελάτης είναι τα εξής:

 

  • Τα Δελτία μου:

Σε αυτό το μενού ο πελάτης μπορεί να ανοίξει ένα νέο Δελτίο Τεχνικής Υποστήριξης, όπου μπορεί να δηλώσει τον τίτλο της ερώτησής του και να επιλέξει το πρόγραμμα στο οποίο αναφέρεται η ερώτησή του καθώς επίσης και την προτεραιότητα, την σοβαρότητα και την κατηγορία που δίνει στο Δελτίο. Τέλος περιγράφει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Μόλις πατήσει "Αποθήκευση" το Δελτίο το λαμβάνει το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της e-genius και το απαντά άμεσα. Με την απάντηση της Τεχνικής Υποστήριξης ο Πελάτης Λαμβάνει στο e-mail του σχετικό μήνυμα ή μπορεί να κάνει είσοδο στο "Ερωτήματα Πελατών" και να δει την απάντηση που του έχει δωθεί. Όταν το πρόβλημα λυθεί το Δελτίο Τεχνικής Υποστήριξης κλείνει και παραμένει ποιά στην κατηγορία "Κλεισμένα Δελτία" για να μπορεί να έχει πρόσβαση ο Πελάτης οποιαδήποτε στιγμή σε περίπτωση που αντιμετωπίσει πάλι το ίδιο πρόβλημα αλλά δεν θυμάτε την διαδικασία επίλυσής του.

 

  • Συχνές Ερωτήσεις:

Σε αυτό το μενού η Ομάδα της Τεχνικής Υποστήριξης της e-genius περνάει τις ποιο συνηθισμένες ερωτήσεις που γίνονται από τους Πελάτες μας. Οι Συχνές Ερωτήσεις είναι χωρισμένες ανα Πρόγραμμα και μπορεί να γίνει και αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά για ποιο εύκολη και γρήγορη εύρεση.

 

  • Τι κερδίζει ο Πελάτης από την χρήση του συστήματος "Ερωτήματα Πελατών"

Η χρήση του συστήματος "Ερωτήματα Πελατών" δίνει την δυνατότητα στον Πελάτη να πάρει γραπτή απάντηση από το Τεχνικό Τμήμα της e-genius.

Επίσης του δίνει την δυνατότητα να έχει αρχειοθετημένες όλες τις ερώτησεις που έχει κάνει και φυσικά τις απαντήσεις που έχει λάβει.

Τέλος του δίνει πρόσβαση σε μία μεγάλη γνωσιακή βάση δεδομένων που έχει δημιουργηθεί απο τις ερωτήσεις άλλων Πελατών.