Τυποποιημένο πρόγραμμα διαχείρισης πελατών και εταιρειών
Το Genius Crm το έχουν ήδη εμπιστευθεί εκατοντάδες επιχειρήσσεις και αποτελεί την ιδανική λύση έτσi ώστε να ξεκινήσει μία επιχείριση την οργάνωση των λειτουργιών της.
Εϊναι μία λειτουργική λύση όπου με την ενεργοποίηση της οι χρήστες είναι έτοιμοι να καταχωρήσουν τα τμήματα της επιχείρησης κλπ. και να ξεκινήσουν την οργάνωση των καθημερινών εργασιών τους.
Σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη στα Ελληνικά μέσω e-mail, αλλά και σε σταθερό τηλέφωνο.
Το Genius Ψρμ μπορεί να το θέσει σε λειτουργία μόνος του ο δικαιούχος/πελάτης.
Το Genius Crm προσθέτει επιχειρησιακή αξία στην επιχείρηση σας.
To genius Crm χρησιμοποιεί την γλώσσα προγραμματισμού php και την βάση δεδομένων mysql.
Εϊναι συμβατο με όλες τις συσκευές και τα λειτουργικά συστήματα.
Έχει responsive design.
Στην αρχική σελίδα έχουν συγκεντρωθεί όλες οι υποχρεώσεις ενός χρήστη που χρειάζονται μία γρήγορη επισκόπιση, όπως:
Τα εισερχόμενα e-mail
Τα έργα που τρέχουν
Οι σημειώσεις από άλλους χρήστες
Οι τρέχουσες εργασίες
Οι τρέχουσες κλήσεις
Το ημερολόγιο της εβδομάδας
Οι ευκαιρίες νέων πωλήσεων
Τα στατιστικά των πωλήσεων για τους τελευταίους μήνες
Οι ευκαιρίες πωλήσεων ανα τρέχουσα κατάσταση
Στους λογαριασμού παρακολουθούνται τα φυσικά και νομικά πρόσωπα με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία (π.χ. πελάτες και προμηθευτές).
Υπάρχει προεπιλεγμένη οθόνη στην οποία εμφανίζονται σε λίστα οι λογαριασμοί με τα βασικά τους στοιχεία όπως:
Επωνυμία
Ιστοσελίδα
Τηλέφωνο
Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει κάποιον λογαριασμό και να δει την αναλυτική του καρτέλα που περιλαμβάνει πεδία όπως:
Τους εργαζόμενους στον λογαριασμό
Τις ευκαιρίες πωλήσεων που εκκεμούν σε αυτό τον λογαριασμό
Τα έργα που τρέχουν σε αυτό τον λογαριασμό
Έγγραφα που έχουν ανεβάσει οι χρήστες για αυτό τον λογαριασμό
κ.α.
Στις επαφές παρακολουθούνται οι εργαζόμενοι στους λογαριασμούς.
Υπάρχει προεπιλεγμένη οθόνη στην οποία εμφανίζονται σε λίστα οι επαφές με τα βασικά τους στοιχεία όπως:
Ονοματεπώνυμο
Λογαριασμός
Τμήμα
Τηλέφωνο
κ.α.
Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει κάποια επαφήκαι να δει την αναλυτική της καρτέλα που περιλαμβάνει πεδία όπως:
Τις δραστηριότητες που εκκρεμούν όπως κλήσεις, συναντήσεις κλπ
Το ιστορικό των δραστηριοτήτων
Τα έργα που τρέχουν σε αυτό τον λογαριασμό
κ.α.
Τις σχετικές ευκαιρίες
Τα σχετικά έργα
Τα σχετικά έγγραφα
κ.α.
Οι συστάσεις είναι επαφές για τις οποίες υπαρχουν λίγα στοιχεία ακόμα.
Στην βασική οθόνη εμφανίζεται η λίστα με τις συστάσεις (στην οποία μπορεί να γίνει και φιλτράρισμα) με τα παρακάτω στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο
Κατάσταση
Χρήστης που το παρακολουθεί
κ.α.
Όταν επιλεγεί μία σύσταση εμφανίζονται τα πλήρη στοιχεία της όπως:
Δραστηριότητες που εκκρεμούν (κλήσεις, συναντήσεις κλπ.)
Το ιστορικό των δραστηριοτήτων
Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν
κ.α.
Τα σχειτικά έγγραφα
κ.α.
Στις ευκαιρίες ο χρήστης εισάγει προτάσεις για πιθανες πωλήσεις που μπορεί να κάνει.
Στην αρχική οθόνη των ευκαιριών είναι εμφανή τα βασικά στοιχεία όπως:
Ονομασία της ευκαιρίας
Στάδιο (π.χ. να αποσταλεί προσφορά, να γίνει συνάντηση κλπ)
Ο προσδοκόμενος τζίρος της πώλησης
Η πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης
κ.α.
Τις δραστηριότητες που πρέπει να γίνουν (κλήσεις, συναντήσεις κλπ.)
Το ιστορικό των δραστηριοτήτων
κ.α.
Στην λίστα των κλήσεων εμφανίζονται τα πεδία:
Ονοματεπώνυμο
Κατάσταση
Ημ/νία
Χρήστης που του έχει ανατεθεί η κλήση
κ.α.
Στην αναλυτική επισκόπιση μίας κλήσης εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία όπως:
Συμμετέχοντες
Επαφες
Σχετικά e-mail
κ.α.
Στην λίστα των εργασιών εμφανίζονται τα πεδία:
Ονομασία
Σχετική οντότητα
Κατάσταση
Ημ/νία
Χρήστης που του έχει ανατεθεί
κ.α.
Στην αναλυτική επισκόπιση μίας εργασίας εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία αναλυτικά
Στην λίστα των συναντήσεων εμφανίζονται τα πεδία:
Ονομασία
Σχετική οντότητα
Κατάσταση
Ημ/νία
Χρήστης που του έχει ανατεθεί
κ.α.
Στην αναλυτική επισκόπιση μίας συνάντησης εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία όπως:
Συμμετέχοντες
Χρήστες
Μικρό ημερολόγιο των χρηστών που πρέπει να συμμετέχουν έτσι ώστε να φαινεται αν είναι διαθέσιμοι εκείνη την ώρα ή οχι
κ.α.
Στο προσωπικό του ημερολόγιο ένα χρήστης μπορείς να δει τις κλήσεις, τις εργασίες και τις συναντήσεις του ταυτόχρονα με ειδική χρωματική σήμανση για το κάθε ένα.
Επίσης υπάρχουν κοινόχρηστα ημερολόγια με άλλους χρήστες που μπορούν να ενεργοποιηθούν
Υπάρχει πλήρης e-mail client.
Ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει πολλαπλά e-mail που παρακολουθεί τόσο προσωπικά όσο και κοινόχρηστα
Στα έργα παρακολουθούνται οι μεγάλες εργασίες που χρειάζονται την συνεργασία πολλών διαφορετικών χρηστών ή/και τμημάτων.
Στην λίστα των έργων εμφανίζονται τα βασικά πεδία όπως:
Ονομασία
Τύπος
Κατάσταση
Προτεραιότητα
Λογαριασμός
κ.α.
Στην αναλυτική περιγραφή ενός έργου εμφανίζονται επιπλέον πεδία όπως:
Δραστηριότητες
Εργασίες
κ.α.
Στα έγγραφ οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν κάθε είδους αρχείο.
Μπορούν να εισάγουν ακόμα και συνδέσμους από cloud υπηρεσίες.
Στα έγγραφα γίνεται διαχείριση φακέλων, μπορούν να δοθούν δικαιώματα πρόσβασης κλπ.
Στους χρήσιμους συνδέσμους ο κάθε χρήστης μπορεί να εισάγει bookmarks που τον ενδιαφέρουν και να τα μοιραστεί με τους υπόλοιπους χρήστες αρχειοθετόντας τα σε κατηγορίες και εισάγοντας tags
Οι χρήστες μπορούν να κρατήσουν σημειώσεις που μπορούν να τις συνδέσουν με κάποια από τις υπόλοιπες οντότητες του genius crm (λογαριασμούς, επαφές, εργασίες κλπ.)
Επίσης μπορούν να τις μοιραστούν με άλλους χρήστες.
Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους κάνοντας σχόλια, σημειώσεις ή ακόμα και mention άλλους χρήστες μέσα από κάθε οντότητα του genius crm.
Μπορούν να δημιουργηθούν οι καμπάνιες που τρέχει μία εταιρεία και να γίνει παρακολούθηση των πωλήσεων που προκύπτουν από αυτές (π.χ. διαφημιστικά μηνύματα σε τηλεόραση ή ραδιόφωνο, web καμπάνιες κλπ.)
Μπορούν να δημιουργηθούν tempate για e-mail με περιεχόμενο που αποστέλλεται τακτικά όπως Τραπεζικοί λογαριασμοί, Προσφορές κλπ.
Ο διαχειριστής του genius Crm σε μία σειρά από λειτουργίες όπως να κατασκευάσεις cron jobs, να δημιουργήσει χρήστες, να δημιουργήσει ομάδες, να φτιάξει ρόλους να δώσει τα ιεραρχικά δικαιώματα κλπ.