Skip to main content

digitalsme

e-shop

Genius Shop

Τυποποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα με πλήρεις λειτουργίες ηλεκτρονικού καλαθιού

Το Genius Shop το έχουν ήδη εμπιστευθεί εκατοντάδες επιχειρήσσεις  και αποτελεί την ιδανική λύση έτσi ώστε να ξεκινήσει μία επιχείριση τις διαδικτιακές πωλήσεις.

Εϊναι μία λειτουργική λύση όπου με την ενεργοποίηση του είσαστε έτοιμοι να καταχωρήστετε τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα σας για να ξεκινήσετε να πουλάτε.

Σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη στα Ελληνικά μέσω e-mail, αλλά και σε σταθερό τηλέφωνο.

Με το Genius Shop εξυπηρετείται η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία μια και εφαρμόζεται το πρότυπο WCAG 2.0 (Level AA).

Το Genius Shop προσθέτει επιχειρησιακή αξία στην επιχείρηση σας.

Το Genius Shop μπορεί να το θέσει σε λειτουργία μόνος του ο δικαιούχος/πελάτης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

To genius Shop χρησιμοποιεί την γλώσσα προγραμματισμού php και την βάση δεδομένων mysql.

Εϊναι συμβατο με όλες τις συσκευές και τα λειτουργικά συστήματα.

Έχει responsive design.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το γραφικό περιβάλον εμφάνισης των κατηγοριών, των προϊόντων κλπ μέσα από υπάρχοντα έτοιμα πρότυπα.

Λειτουργίες

To genius Shop χρησιμοποιεί την γλώσσα προγραμματισμού php και την βάση δεδομένων mysql.

Εϊναι συμβατο με όλες τις συσκευές και τα λειτουργικά συστήματα.

Έχει responsive design

Πίνακας ελέγχου

Στον πίνακα ελέγχου ο χρήστης μπορεί να έχει μία πλήρη και σύντομη ενημέρωση για το σύνολο του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως:

  • Σύνολο πελατών

  • Ενεργά προϊόντα

  • Ανενεργά προϊόντα

  • Ειδικά προϊόντα

  • Παραγγελίες

  • Πελάτες

  • κ.α.

Κατηγορίες προϊόντων

Εδώ ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει όσες κατηγορίες και υποκατηγορίες προΪόντων επιθυμεί.

Στην κατηγορία ενός προϊόντος μπορούν να καταχωρηθούν στοιχεία όπως:

  • Όνομα κατηγορίας

  • Επθυμητό εμφανιζόμενο url

  • Προσωπικός τίτλος σελίδας (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Meta λέξεις κλειδιά (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Meta περιγραφή (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Γονική κατηγορία

  • Επιλογή εμφάνισης ειδικών προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης κατεργημένων προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης κορυφαίων προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης πρόσφατων προϊόντων

Ανέβασμα μίας η περισσότερων φωτογραφιών

Προϊόντα

Εδώ ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιθυμεί.

Στα προϊόντα μπορούν να καταχωρηθούν στοιχεία όπως:

  • Όνομα προϊόντος

  • Επθυμητό εμφανιζόμενο url

  • Κωδικός προϊόντος

  • Κατασκευαστής

  • Κατηγορία (μπορούν να επιλεγούν περισστόερες από μία)

  • Δημοσίευση/Αποδημοσίευση

  • Barcode

  • Κωδικός προμηθευτή

  • Τιμή (υπάρχει η δυνατότητα για πολλαπλές τιμές π.χ. λιανική, χονδρική κλπ.)

  • Επιλογή εμφάνισης ειδικών προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης κατεργημένων προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης κορυφαίων προϊόντων

  • Επιλογή εμφάνισης πρόσφατων προϊόντων

  • Μικρή περιγραφή προϊόντος

  • Μεγάλη περιγραφή προϊόντος

  • Προσωπικός τίτλος σελίδας (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Meta περιγραφή (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Meta λέξεις κλειδιά (για τις μηχανές αναζήτησης)

  • Διαθεσιμότητα προϊόντος

  • Ειδοποίηση χαμηλού στοκ

  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

  • Ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας

  • Μέγιστη ποσότητα παραγγελίας

  • Δυνατότητα αποστολής e-mail σε όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν

  • Μήκος προϊόντος

  • Πλάτος προϊόντος

  • Ύψος προϊόντος

  • Βάρος προϊόντος

  • Συσκευασία προϊόντος

  • Αριθμός τεμαχίων σε κιβώτιο

Ανέβασμα μίας η περισσότερων φωτογραφιών

  • Επιλογή σχετικών κατηγοριών

  • Επιλογή σχετικών προϊόντων

  • Επιλογή εξατομικευμένων πεδίων

Εξατομικευμένα πεδία

Εδώ ο χρήστης μπορεί να κατασκευάσει εξατομικευμενα πεδία επιλέγοντας εύκολα μέσα από έτοιμα πρότυτα.

Μπορούν να κατασκευαστούν πεδία όπως:

  • Χρώματα

  • Μέγεθος

  • Σχέδιο

  • Ηλικία

  • Φύλο

  • Ύψος

  • κ.α.

Αποθήκη

Εδώ ο χρήστης μπορεί να δει όλα τα προϊόντα μαζί με την διαθεσιμότητα τους.

Επίσης μπορεί να επιλέξει μέσα από έτοιμα φίλτρα τα κριτήρια που επιιθυμεί όπως π.χ. τα προϊόντα που βρίσκονται σε χαμηλό απόθεμα ή τα προΐοντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας.

Παραγγελίες

Στην διαχείριση παραγγελιών ο χρήστης μπορεί:

  • Να αλλάξει την κατάσταση σε μία παραγγελία (π.χ. Απεστάλει, Ακυρώθηκε κλπ.)

  • Να στείλει κάποια σημείωση στο e-mail που έχει δηλώσει ο πελάτης

  • κ.α.

Στατιστικά

Στα στατιστικά μπορούν μέσα από προεπιλεγμένα πρότυπα να βγούν αναφορές για τις πωλήσεις όπως:

  • Όλες τις εκτελεσμένες παραγγελίες μίας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου (π.χ. ανα ημέρα, μήνα, έτος κλπ.)

  • Όλες τις παραγγελίες που δεν παραλήφθηκαν

  • κ.α.

Κουπόνια

Στην ενότητα αυτή μπορούν να δημιιουργηθούν κουπόνια:

  • Είτε προσωρινά για μία χρήση

  • Είτε μόνιμα

  • Τα κουπόνια μπορούν να είναι είτε σε ποσοστό είτε σε συγκεκριμένο ποσό.

Κατασκευαστές

Μπορούν να δημιοργηθούν οι κατασκευαστές των προϊόντων έτσι ώστε να είναι εύκολη η επιλογή τους κατα την δημιουργία ενός προϊόντος.

Στους κατασκευαστές μπορούν να περαστούν στοιχεία όπως:

  • Επωνυμία

  • Ιστορικό

  • website

  • Τηλέφωνο

  • Κατηγορία

  • κ.α.

Μεθόδοι αποστολής

Μπορούν να δημιουργηθούν οι μεθόδοι αποστολής που επιθυμεί ο χρήστης μέσα από προεπιλεγμένα πρότυπα όπως:

  • Courier

  • Μεταφορική

  • κ.α.

Μεθόδοι πληρωμής

Μπορούν να δημιουργηθούν οι μεθόδοι πληρωμής που επιθυμεί ο χρήστης μέσα από προεπιλεγμένα πρότυπα όπως:

  • Πιστωτική κάρτα

  • Paypal

  • Αντικαταβολή

  • κ.α.

Ρυθμίσεις

Στις ρυθμίσεις μπορούν να ενεργοποιηθούν/απενεργοποιηθούν λειτουργίες όπως:

  • Πιστοποιητιικό SSL

  • Επιπλέον γλώσσες

  • Να επιλεγεί το template εμφάνισης μέσω από προεπιλεγμένα πρότυπα

  • κ.α.

Συνέχεια ανάγνωσης

crm

Genius Crm

Τυποποιημένο πρόγραμμα διαχείρισης πελατών και εταιρειών

Το Genius Crm το έχουν ήδη εμπιστευθεί εκατοντάδες επιχειρήσσεις  και αποτελεί την ιδανική λύση έτσi ώστε να ξεκινήσει μία επιχείριση την οργάνωση των λειτουργιών της.

Εϊναι μία λειτουργική λύση όπου με την ενεργοποίηση της οι χρήστες είναι έτοιμοι να καταχωρήσουν τα τμήματα της επιχείρησης κλπ. και να ξεκινήσουν την οργάνωση των καθημερινών εργασιών τους.

Σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη στα Ελληνικά μέσω e-mail, αλλά και σε σταθερό τηλέφωνο.

Το Genius Ψρμ μπορεί να το θέσει σε λειτουργία μόνος του ο δικαιούχος/πελάτης.

Το Genius Crm προσθέτει επιχειρησιακή αξία στην επιχείρηση σας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

To genius Crm χρησιμοποιεί την γλώσσα προγραμματισμού php και την βάση δεδομένων mysql.

Εϊναι συμβατο με όλες τις συσκευές και τα λειτουργικά συστήματα.

Έχει responsive design.

Λειτουργίες

Αρχική σελίδα

Στην αρχική σελίδα έχουν συγκεντρωθεί όλες οι υποχρεώσεις ενός χρήστη που χρειάζονται μία γρήγορη επισκόπιση, όπως:

  • Τα εισερχόμενα e-mail

  • Τα έργα που τρέχουν

  • Οι σημειώσεις από άλλους χρήστες

  • Οι τρέχουσες εργασίες

  • Οι τρέχουσες κλήσεις

  • Το ημερολόγιο της εβδομάδας

  • Οι ευκαιρίες νέων πωλήσεων

  • Τα στατιστικά των πωλήσεων για τους τελευταίους μήνες

  • Οι ευκαιρίες πωλήσεων ανα τρέχουσα κατάσταση

Λογαριασμοί

Στους λογαριασμού παρακολουθούνται τα φυσικά και νομικά πρόσωπα με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία (π.χ. πελάτες και προμηθευτές).

Υπάρχει προεπιλεγμένη οθόνη στην οποία εμφανίζονται σε λίστα οι λογαριασμοί με τα βασικά τους στοιχεία όπως:

  • Επωνυμία

  • Ιστοσελίδα

  • E-mail

  • Τηλέφωνο

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει κάποιον λογαριασμό και να δει την αναλυτική του καρτέλα που περιλαμβάνει πεδία όπως:

  • Τους εργαζόμενους στον λογαριασμό

  • Τις ευκαιρίες πωλήσεων που εκκεμούν σε αυτό τον λογαριασμό

  • Τα έργα που τρέχουν σε αυτό τον λογαριασμό

  • Έγγραφα που έχουν ανεβάσει οι χρήστες για αυτό τον λογαριασμό

  • κ.α.

Επαφές

Στις επαφές παρακολουθούνται οι εργαζόμενοι στους λογαριασμούς.

Υπάρχει προεπιλεγμένη οθόνη στην οποία εμφανίζονται σε λίστα οι επαφές με τα βασικά τους στοιχεία όπως:

  • Ονοματεπώνυμο

  • Λογαριασμός

  • Τμήμα

  • E-mail

  • Τηλέφωνο

  • κ.α.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει κάποια επαφήκαι να δει την αναλυτική της καρτέλα που περιλαμβάνει πεδία όπως:

  • Τις δραστηριότητες που εκκρεμούν όπως κλήσεις, συναντήσεις κλπ

  • Το ιστορικό των δραστηριοτήτων

  • Τα έργα που τρέχουν σε αυτό τον λογαριασμό

  • κ.α.

  • Τις σχετικές ευκαιρίες

  • Τα σχετικά έργα

  • Τα σχετικά έγγραφα

  • κ.α.

Συστάσεις

Οι συστάσεις είναι επαφές για τις οποίες υπαρχουν λίγα στοιχεία ακόμα.

Στην βασική οθόνη εμφανίζεται η λίστα με τις συστάσεις (στην οποία μπορεί να γίνει και φιλτράρισμα) με τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ονοματεπώνυμο

  • Κατάσταση

  • Χρήστης που το παρακολουθεί

  • κ.α.

Όταν επιλεγεί μία σύσταση εμφανίζονται τα πλήρη στοιχεία της όπως:

  • Δραστηριότητες που εκκρεμούν (κλήσεις, συναντήσεις κλπ.)

  • Το ιστορικό των δραστηριοτήτων

  • Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν

  • κ.α.

  • Τα σχειτικά έγγραφα

  • κ.α.

Ευκαιρίες

Στις ευκαιρίες ο χρήστης εισάγει προτάσεις για πιθανες πωλήσεις που μπορεί να κάνει.

Στην αρχική οθόνη των ευκαιριών είναι εμφανή τα βασικά στοιχεία όπως:

  • Ονομασία της ευκαιρίας

  • Στάδιο (π.χ. να αποσταλεί προσφορά, να γίνει συνάντηση κλπ)

  • Ο προσδοκόμενος τζίρος της πώλησης

  • Η πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης

  • κ.α.

  • Τις δραστηριότητες που πρέπει να γίνουν (κλήσεις, συναντήσεις κλπ.)

  • Το ιστορικό των δραστηριοτήτων

  • κ.α.

Κλήσεις

Στην λίστα των κλήσεων εμφανίζονται τα πεδία:

  • Ονοματεπώνυμο

  • Κατάσταση

  • Ημ/νία

  • Χρήστης που του έχει ανατεθεί η κλήση

  • κ.α.

Στην αναλυτική επισκόπιση μίας κλήσης εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία όπως:

  • Συμμετέχοντες

  • Επαφες

  • Σχετικά e-mail

  • κ.α.

Εργασίες

Στην λίστα των εργασιών εμφανίζονται τα πεδία:

  • Ονομασία

  • Σχετική οντότητα

  • Κατάσταση

  • Ημ/νία

  • Χρήστης που του έχει ανατεθεί

  • κ.α.

Στην αναλυτική επισκόπιση μίας εργασίας εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία αναλυτικά

Συναντήσεις

Στην λίστα των συναντήσεων εμφανίζονται τα πεδία:

  • Ονομασία

  • Σχετική οντότητα

  • Κατάσταση

  • Ημ/νία

  • Χρήστης που του έχει ανατεθεί

  • κ.α.

Στην αναλυτική επισκόπιση μίας συνάντησης εμφανίζονται όλα τα σχετικά πεδία όπως:

  • Συμμετέχοντες

  • Χρήστες

  • Μικρό ημερολόγιο των χρηστών που πρέπει να συμμετέχουν έτσι ώστε να φαινεται αν είναι διαθέσιμοι εκείνη την ώρα ή οχι

  • κ.α.

Ημερολόγιο

Στο προσωπικό του ημερολόγιο ένα χρήστης μπορείς να δει τις κλήσεις, τις εργασίες και τις συναντήσεις του ταυτόχρονα με ειδική χρωματική σήμανση για το κάθε ένα.

Επίσης υπάρχουν κοινόχρηστα ημερολόγια με άλλους χρήστες που μπορούν να ενεργοποιηθούν

E-mail

Υπάρχει πλήρης e-mail client.

Ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει πολλαπλά e-mail που παρακολουθεί τόσο προσωπικά όσο και κοινόχρηστα

Έργα

Στα έργα παρακολουθούνται οι μεγάλες εργασίες που χρειάζονται την συνεργασία πολλών διαφορετικών χρηστών ή/και τμημάτων.

Στην λίστα των έργων εμφανίζονται τα βασικά πεδία όπως:

  • Ονομασία

  • Τύπος

  • Κατάσταση

  • Προτεραιότητα

  • Λογαριασμός

  • κ.α.

Στην αναλυτική περιγραφή ενός έργου εμφανίζονται επιπλέον πεδία όπως:

  • Δραστηριότητες

  • Εργασίες

  • κ.α.

Έγγραφα

Στα έγγραφ οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν κάθε είδους αρχείο.

Μπορούν να εισάγουν ακόμα και συνδέσμους από cloud υπηρεσίες.

Στα έγγραφα γίνεται διαχείριση φακέλων, μπορούν να δοθούν δικαιώματα πρόσβασης κλπ.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

Στους χρήσιμους συνδέσμους ο κάθε χρήστης μπορεί να εισάγει bookmarks που τον ενδιαφέρουν και να τα μοιραστεί με τους υπόλοιπους χρήστες αρχειοθετόντας τα σε κατηγορίες και εισάγοντας tags

Σημειώσεις

Οι χρήστες μπορούν να κρατήσουν σημειώσεις που μπορούν να τις συνδέσουν με κάποια από τις υπόλοιπες οντότητες του genius crm (λογαριασμούς, επαφές, εργασίες κλπ.)

Επίσης μπορούν να τις μοιραστούν με άλλους χρήστες.

Εσωτερικά μηνύματα

Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους κάνοντας σχόλια, σημειώσεις ή ακόμα και mention άλλους χρήστες μέσα από κάθε οντότητα του genius crm.

Καμπάνιες

Μπορούν να δημιουργηθούν οι καμπάνιες που τρέχει μία εταιρεία και να γίνει παρακολούθηση των πωλήσεων που προκύπτουν από αυτές (π.χ. διαφημιστικά μηνύματα σε τηλεόραση ή ραδιόφωνο, web καμπάνιες κλπ.)

E-mail templates

Μπορούν να δημιουργηθούν tempate για e-mail με περιεχόμενο που αποστέλλεται τακτικά όπως Τραπεζικοί λογαριασμοί, Προσφορές κλπ.

Διαχείριση

Ο διαχειριστής του genius Crm σε μία σειρά από λειτουργίες όπως να κατασκευάσεις cron jobs, να δημιουργήσει χρήστες, να δημιουργήσει ομάδες, να φτιάξει ρόλους να δώσει τα ιεραρχικά δικαιώματα κλπ.

Συνέχεια ανάγνωσης

e-shop Support

e-genius e-shop Support

Με τη χρήση ευέλικτων συμβολαίων υποστήριξης καλύπτονται καθοδηγήσεις, τυχών δυσλειτουργίες, ρυθμίσεις υπάρχουσας υποδομής, προσαυξήσεις λειτουργικότητας, μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης, on site επισκέψεων και τηλεφωνικά.

Τρόποι υποστήριξης

  • Στείλτε μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας απαντήσουμε άμεσα.
  • Ανοίξτε ένα αίτημα υποστήριξης και εξειδικευμένο μέλος του προσωπικού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε σύντομα.
  • Καλέστε μας στο τηλέφωνο 210 80 40 961 για να μιλήσετε με εξειδικευμένο στέλεχος μας.
  • Απομακρυσμένη Υποστήριξη με AnyDesk ή Google Remote Desktop

Συνέχεια ανάγνωσης

Ψηφιακός Μετασχηματισμός Συμβουλευτική Υποστήριξη

Συμβουλευτική υποστήριξη για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Η e-genius είναι εγκεκριμένος προμηθευτής ψηφιακών προϊόντων και λύσεων της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜΜΕ»

Η Δράση «Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜΜΕ», η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανακαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαικής Ένωσης, απευθύνεται σε υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά μια σειρά προϋποθέσεων. Αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με τις εν λόγω προϋποθέσεις, βρίσκονται διαθέσιμες στην Πρόσκληση του κάθε Προγράμματος.

Επιλέξιμες Ενέργειες και Δαπάνες

Στα πλαίσια του Προγράμματος, επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers).

Κάθε δικαιούχος της Κατηγορίας 1 δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας και μόνο επιδοτούμενης λύσης (σύνθεσης προϊόντων/υπηρεσιών),

Κάθε δικαιούχος των Κατηγοριών 2,3 ή 4 δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας ή και παραπάνω επιδοτούμενων λύσεων.

Η προμήθεια των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, πραγματοποιείται μέσω των εγκεκριμένων, στο πλαίσιο του Προγράμματος, Προμηθευτών. Επίσης πρέπει να ανήκουν στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Είμαστε στη διάθεση σας να ακούσουμε τις ανάγκες σας και να σας καθοδηγήσουμε στις κατάλληλες λύσεις, με γνώμωνα την ψηφιακή ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Συνέχεια ανάγνωσης

CRM Support

e-genius CRM Support

Με τη χρήση ευέλικτων συμβολαίων υποστήριξης καλύπτονται καθοδηγήσεις, τυχών δυσλειτουργίες, ρυθμίσεις υπάρχουσας υποδομής, προσαυξήσεις λειτουργικότητας, μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης, on site επισκέψεων και τηλεφωνικά.

Τρόποι υποστήριξης

  • Στείλτε μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας απαντήσουμε άμεσα.
  • Ανοίξτε ένα αίτημα υποστήριξης και εξειδικευμένο μέλος του προσωπικού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε σύντομα.
  • Καλέστε μας στο τηλέφωνο 210 80 40 961 για να μιλήσετε με εξειδικευμένο στέλεχος μας.
  • Απομακρυσμένη Υποστήριξη με AnyDesk ή Google Remote Desktop

Συνέχεια ανάγνωσης

Περισσότερα Άρθρα...

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο ενημερώτικό μας δελτίο
Κάνουμε αποστολή μόνο όταν υπάρχει κάτι σημαντικό!

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.